Booking af gæsteværelse

Her kan du booke gæsteværelset i AB Merkur.
Book via kalenderen nedenfor.

Hvis du vil booke fælleslokalet så klik her.

Tidsrum og pris
Gæsteværelset kan bookes i tidsrummet 21.00-09.00 for en periode på 3 på hinanden følgende overnatninger. Gæsteværelset er kun til overnatning og må ikke anvendes til ophold i løbet af dagen uden for det anførte tidsrum. Ved afsluttet lejeperiode skal lokalet være rømmet og rengjort senest kl 09.00.

Lejeperioden kan forlænges med op til 3 overnatninger. Den forlængede booking kan tidligst foretages 7 dage før første lejeperiodes opstart.

Ny procedure for betaling:
Det koster 200 kroner pr. nat at bruge lokalet. Betaling opkræves kvartalsvist via huslejen.

Booking kan frit annulleres indtil 2 dage før lejeperiodens begyndelse. Booking er derudover bindende.
Skriv til for evt annullering.

Nøgle
Skriv til 1-2 dage før bookingperioden for at få oplyst kode til den elektroniske nøgleboks der sidder monteret på bagtrappen ved Stefansgade 46, st. Nøgle kan afhentes umiddelbart før lejeperiodens begyndelse. Nøgle returneres i nøgleboksen ved afsluttet lejeperiode.

Sengetøj
Lejer skal selv medbringe sengelinned og puder. Husk også at medbringe toiletpapir og et håndklæde (til toilettet).

Senge
Gæsteværelset er indrettet med to boksmadrasser, samt en køjeseng. Derudover er lejer velkommen til selv at medbringe løse madrasser.

Køkken og selskabslokale
Leje af gæsteværelset indbefatter ikke brug af tilstødende køkken og selskabslokale. Al madlavning og spisning mv. skal foregå hos den andelshaver der er vært for den/de overnattende gæster. Såfremt man ønsker at benytte køkken og selskabslokale skal dette bookes separat.

Lejer af gæsteværelset skal være opmærksom på at køkken og selskabslokale kan være udlejet til anden side i samme periode. Selskabslokalet skal dog være rømmet for gæster senest kl. 21., hvorfor samtidig ophold vil blive minimal. Ved samtidig brug af to lejere, skal der udvises størst muligt hensyn mellem lejerne.

Toilet og bad
Toilettet kan benyttes af de overnattende gæster. Der er ikke mulighed for at tage bad. Al badning skal foregå hos den andelshaver der er vært.

Lejer har pligt til at orientere sig om reglerne for lån af fælleslokalet, der løbende vil blive opdateret (særligt i opstartsfasen, medio 2019).

Se regler nederst på siden.

For at booke, skal du lige logge ind

Log på med brugeren "book" og koden "book". Så kan du booke.

Regler

  • 1.Ved lejeperiodens opstart, skal man undersøge om lokalet er rengjort og opryddet. Er det ikke tilfældet kontaktes bestyrelsen på .

  • 2.Gæsteværelse og toilet afleveres opryddet, støvsuget og rengjort ved lejeperiodens afslutning. Rengøringsudstyr findes i skabet i gangen.

  • 3.Adgang til bestyrelseskontoret er forbudt i hele lejeperioden. Hvis døren til bestyrelseskontoret er ulåst, skal bestyrelsen kontaktes hurtigst muligt.

  • 4.Ved brug af lokalet, må lokalet aldrig efterlades ulåst.

  • 5.Lejer har pligt til at medbringe toiletpapir, et håndklæde (til toilettet) og viskestykker/karklude.

  • 6.Rygning er total forbudt og der må ikke bruges levende lys.

  • 7.Gæsteværelset må ikke benyttes til fest og der skal udvises størst muligt hensyn til naboer.

  • 8.Gæsteværelset er kun til overnatning i tidsrummet kl. 21.00-09.00 og må ikke anvendes til ophold i løbet af dagen. Der skal være ro i lokalet efter kl. 21.00.

  • 9.Ved mangelfuld oprydningen/rengøringen, vil der blive pålagt et rengøringsgebyr på 500 kr.

  • 10.Lokalet må aldrig videreudlejes/udlånes.

  • 11.Lokalet må kun lejes af andelshavere til brug for egne gæster.

  • 12.Lejer skal selv tage kontakt, selv betale og stå til ansvar for overholdelsen af reglerne.

  • 13.Lejer skal oplyse kontakttelefonnummer i forbindelse med booking.

  • 14.Ved brud på reglerne, vil man få en advarsel og/eller 12 måneders karantæne fra at leje lokalet (afhængig af hvor alvorligt det er).