Ejendomskontoret
Ejendomskontoret er åbent efter aftale tirsdage i tidsrummet 18.00-19.00.
Træffetid kan derudover aftales udenfor normal åbningstid.
Træffetid aftales ved henvendelse på mail , telefon 29 99 31 02 eller ved henvendelse til viceværten.
Adressen er Stefansgade 46, st. tv., 2200 København N
Bestyrelsen kan derudover kontaktes på og telefon: 29 99 31 02
(der er ingen fast telefontid, men vi bestræber os på at alle opkald vil blive besvaret. Ved manglende svar indtal en besked på telefonsvaren eller send en SMS og du vil blive kontaktet).
Kontakter
Hvem skal du have fat i?
Vi har samlet alle foreningens vigtigste kontakter, så du kan henvende dig direkte med konkrete spørgsmål og problemer.
Bestyrelse
Daniel, Bestyrelsesformand
Email:
Frederikke, Bestyrelsesmedlem
Email:
Andreas, Bestyrelsesmedlem
Email:
Simon, Bestyrelsesmedlem
Email:
Kenneth, Bestyrelsesmedlem
Email:
Mikkel, suppleant
Email:
Stine, suppleant
Email:
A/B Merkur, Kontakt til hele bestyrelsen
Email:
Telefon: 29 99 31 02
Webmaster
Simon, Webmaster
Email:
Varmemester
Michael Jensen, Varmemester
Kontor: Stefansgade 46, kælderen
Email:
Telefon: Tlf: 60 43 49 04
Administration
Vibeke Harders, Ejendomsadministrator
Email:
Telefon: 33 70 77 73 (Ingen henvendelser vedr. ventelister)
Foreningens håndværkere
Foreningen har en række håndværkere, som vi har en fast aftale med og som beboerne med fordel kan anvende.
I visse tilfælde skal foreningens håndværkere anvendes.
Se mere og find kontaktoplysninger til foreningens håndværkere her.
Flaglauget
Email:
Her kan du se mere om flagdage i AB Merkur