Her kan du booke fælleslokalet i AB Merkur.
Book via kalenderen nedenfor.
Hvis du vil booke gæsteværelset så klik her.
Tidsrum og pris
Lokalet bookes for en dag af gangen, i tidsrummet 9.00-21.00. Efter kl. 21 skal lokalet være rømmet og senest rengjort kl. 9 den efterfølgende dag.
Ny procedure for betaling:
Det koster 200 kroner pr. dag at bruge lokalet. Betaling opkræves kvartalsvist via huslejen.
Booking kan frit annulleres indtil 2 dage før lejeperiodens begyndelse. Booking er derudover bindende.
Skriv til for evt annullering.
Antal gæster
I rummet kan maksimalt være 24 personer
Nøgle
Skriv til 1-2 dage før bookingperioden for at få oplyst kode til den elektroniske nøgleboks der sidder monteret på bagtrappen ved Stefansgade 46, st. Nøgle kan afhentes umiddelbart før lejeperiodens begyndelse. Nøgle returneres i nøgleboksen ved afsluttet lejeperiode.
Toiletpapir og håndklæde
Husk at medbringe toiletpapir, et håndklæde (til toilettet) og viskestykker/karklude.
Rengøring
Husk venligst at bruge tjeklisten ved rengøring af lokalet og returnere nøglen nøgleboksen, senest kl. 09:00, dagen efter.
Regler
Lejer har pligt til at orientere sig om reglerne for lån af fælleslokalet, der løbende vil blive opdateret (særligt i opstartsfasen, primo 2019).
Se regler nederst på siden.
Ved særlige begivenheder, hvor alle andelshavere kan deltage (dog stadig maksimum 24 i rummet), vil lokalet kunne lånes gratis. Det kunne f.eks. være brætspilseftermiddag med børnene, lektiecafé, strikkecafé el. lign. Dette skal der altid ansøges om på forhånd ved henvendelse på og begivenheden skal annonceres med opslag (facebookgruppe + hjemmeside).